شارژر باتری خودرو KATBO مدل KTB-BC1803، شارژر 6، 12، 24 ولتی 6 آمپر، نگهدارنده باتری، شارژر هوشمند باتری برای باتری های سرب اسیدی خودرو، AGM، ژل، SLA، STD

شناسه محصول: KTB-BC1803

ضمانت و اصالت کالا

محصول توسط کارشناسان تست شده است.

2.680.000تومان

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

  • موجود در فروشگاه کوردان مارکت
  • مشاهده حضوری
  • تحویل به دفاتر پستی (پست، تیپاکس و...)
  • یک روز کاری (ارسال کالا)

روش های پرداخت:  

توضیحات محصول

شارژر باتری خودرو KATBO، شارژر 6، 12، 24 ولتی 6 آمپر، نگهدارنده باتری، شارژر هوشمند باتری برای باتری های سرب اسیدی خودرو، AGM، ژل، SLA، STD

دستگاه شارژ باتری ماشین چیست؟

دستگاه شارژ باتری ماشین، وسیله ای الکتریکی است که برای شارژ کردن باتری خودرو استفاده می شود. این دستگاه ها به دو نوع کلی AC (برق شهری) و DC (برق خودرو) تقسیم می شوند.

انواع شارژر باتری ماشین:

  • شارژرهای AC: این نوع شارژرها به برق شهری متصل می شوند و برای شارژ کردن باتری ماشین در منزل یا گاراژ مناسب هستند.
  • شارژرهای DC: این نوع شارژرها به برق دینام خودرو متصل می شوند و می توان از آنها برای شارژ کردن باتری ماشین در حال حرکت استفاده کرد.

KATBO car Battery Charger, 6V 12V 24V trickle Charger 6-Amp, Battery maintainer, Smart Battery Charger for car Lead-Acid Batteries

  • √ کاملاً هوشمند، باتری خود را شارژ و سلامت نگه دارید: شارژر باتری 6 آمپری 6 ولتی، 12 ولت و 24 ولتی کاملاً خودکار هوشمند خودرو، کوچکتر است اما قدرت بیشتری ارائه می دهد. نگهدارنده باتری 6 ولت (2 آمپر)، 12 ولت (6 آمپر)، 24 ولت (3 آمپر)، شارژر قطره ای، به علاوه سولفات کننده باتری. تمام باتری های سرب اسیدی خودرو، دریایی و چرخه عمیق، از جمله AGM، GEL، SLA، و Flooded in cars، کامیون ها، SUV ها، موتورسیکلت ها، ماشین های چمن زنی، قایق ها، دریایی و غیره را شارژ یا تعمیر کنید.
  • √ از اضطراب باتری خلاص شوید و به راحتی از سفر خودتان لذت ببرید: با استفاده از یک LCD نور پس زمینه، شارژر باتری خودرو به وضوح و به وضوح یک صفحه LCD را نشان می دهد که وضعیت شارژ و وضعیت باتری را نشان می دهد. خودروها، کامیون ها، تراکتورها، هواپیماها، RVs، موتورهای ترولینگ و غیره. این شارژر برای تامین برق سیستم های الکتریکی با ولتاژ پایین در نظر گرفته نشده است.
  • √ باتری خود را بازیابی کنید، اجازه ندهید باتری های مرده بر سفر شما تأثیر بگذارند: حالت هوشمند داخلی باتری خودکار MAINTAINING برای کمک به بازیابی باتری های قدیمی/بیکار و افزایش عمر باتری. اگر شارژر باتری خودرو نمی تواند باتری را شارژ کند، لطفاً از حالت تعمیر استفاده کنید. فناوری پالس فرکانس بالا و فرکانس پایین اثرات تعمیر و فعال سازی خوبی دارد. توجه: نمی تواند باتری مرده را فعال کند یا باتری آسیب دیده را تعمیر کند. باتری های لیتیومی مجاز نیستند
  • √ برنامه 8 مرحله ای شارژ سالم: این شارژر ولتاژ شارژ را به صورت بلادرنگ رصد می کند و جریان شارژ را در 8 مرحله بر اساس داده ها به صورت خودکار تنظیم می کند و به این ترتیب محافظت از باتری در برابر آسیب های ناشی از جریان بیش از حد در طول فرآیند شارژ را به حداکثر می رساند. فرآیند شارژ سالم برای باتری و ایمنی بسیار مهم است.
  • √ حفاظت چند امن: حفاظت در برابر جریان بیش از حد، حفاظت از اضافه ولتاژ، حفاظت از گرمای بیش از حد، حفاظت معکوس، با عملکرد خود توقف

مناسب برای شارژ انواع باتری های سرب اسیدی 6 ولت / 12 ولت (KTB-BC1801) یا 6 ولت / 12 ولت / 24 ولت (KTB-BC1803) تا 120 AH، برای انتخاب شارژ 2 آمپر یا 6 آمپر با توجه به ظرفیت باتری قابل شارژ و زمان شارژ آزادانه جریان دهید (2A مناسب برای باتری کمتر از 45AH، 6A برای باتری بالاتر از 45Ah. لطفا جریان مناسب را برای جلوگیری از آسیب به باتری انتخاب کنید.)

عملکرد چند جریان:

می توانید به صورت دستی جریان مناسب را بر اساس جریان شارژ 2A / 6A تغییر دهید.

آخرین فناوری ریزپردازنده، ولتاژ باتری را تشخیص می‌دهد و تمام فرآیند شارژ را در زمانی که باتری به طور کامل شارژ شود با خاموش شدن خودکار کنترل می‌کند.

h en ولتاژ باتری را کنترل می کند و جریان شارژ باتری را حفظ می کند.

طراحی ایمنی:

حفاظت از شارژ بیش از حد، حفاظت از گرمای بیش از حد، حفاظت معکوس و حفاظت از اتصال کوتاه.

صفحه نمایش دیجیتال LCD:

به سادگی ولتاژ باتری و وضعیت شارژ باتری را مشاهده کنید.

نشانگر LED:

به سادگی وضعیت شارژ باتری را بررسی کنید.

برای اتومبیل ها، کامیون های سبک، کشتی ها، RVs، تجهیزات کشاورزی، کنفرانس های سالانه، باتری های ژل و باتری های چرخه عمیق. شارژ 6 آمپری می تواند میزان شارژ را تنظیم کند و باتری شما را در اوج وضعیت نگه دارد. در حالی که 2 آمپر با شارژ آهسته و جریان شارژ کم، از باتری های بزرگ محافظت می کند.

شارژ آسان برای موتور سیکلت، ATV، ماشین برفی، ماشین چمن زنی. تشخیص خودکار ولتاژ به این معنی است که شارژر به طور خودکار باتری 6 ولت یا 12 ولت را تشخیص می دهد.

عملیات اتصال

گیره مثبت (قرمز) را به پایه باتری مثبت (POS، P، +) وصل کنید و گیره منفی (سیاه) را به انتهای آزاد کابل وصل کنید. شارژر را به پریز برق وصل کنید.

شارژ در خارج از وسیله نقلیه

اگر پیدا کردن برق متناوب در نزدیکی شما دشوار است، همچنین می توانید باتری را از ماشین خارج کرده و به مکانی منتقل کنید که برق متناوب برای شارژ وصل شود.

در خودرو شارژ

می توانید ماشین را در جایی پارک کنید که به راحتی به AC متصل شود، کاپوت را باز کنید، اتصالات مثبت و منفی باتری را پیدا کنید و سپس برای شارژ باتری ماشین خود به AC متصل شوید.

برند Katbo

فن بی صدا هوشمند

فن اتاق استاتیک هوشمند به طور خودکار با توجه به قدرت و دما در حین شارژ کار می کند یا متوقف می شود.

صفحه نمایش شارژ

ولتاژ باتری ، سطح توان و جریان شارژ صفحه نمایش را نشان می دهد، اگر قطب مثبت و منفی را معکوس کنید، F02 نمایش داده می شود، اگر نمایشگر F01 یا F06 باشد، باتری خراب است، P04 در حال فعال کردن کد است.

باتری در حال تعمیر

هنگامی که باتری را نمی توان در ولتاژ پایین شارژ کرد، می توانید منبع تغذیه شارژ AC را در حالی که کلید حالت را برای مدت طولانی فشار می دهید وصل کنید. پس از 3 ثانیه، کد P04 نمایش داده می شود، کلید را رها کرده و شروع به فعال کردن اجباری شارژ کنید. پس از 15 دقیقه منبع تغذیه AC را قطع کرده و شارژ معمولی را دوباره وصل کنید.

مزایای استفاده از شارژر باتری ماشین:

  • افزایش طول عمر باتری: بهترین شارژر باتری ماشین می تواند با حفظ سطح شارژ مناسب باتری، طول عمر آن را افزایش دهد.
  • جلوگیری از خرابی باتری: شارژر باتری ماشین می تواند از خرابی باتری در اثر تخلیه کامل شارژ جلوگیری کند.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: استفاده از شارژر باتری ماشین می تواند در زمان و هزینه تعویض باتری صرفه جویی کند.

ویژگی ها

برند

KATBO

مدل

KTB-BC1803

رنگ

زرد، چند رنگ

ابعاد محصول

2.25 "D x 3.93" W x 5.9 اینچ

وزن

426 گرم

نمایشگر

دارد

جنس بدنه

پلاستیک فشرده

ولتاژ خروجی

DC 6V 2A; DC 12V 2A/6A

طول کابل

طول کابل: 180 سانتی متر (70 اینچ) + 65 سانتی متر (25.6 اینچ

حالت شارژ

سریع، آهسته، نگهدارنده

تشخیص خودکار ولتاژ

دارد

توقف خودکار

دارد

حفاظت معکوس

دارد

Customer Reviews

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر باتری خودرو KATBO مدل KTB-BC1803، شارژر 6، 12، 24 ولتی 6 آمپر، نگهدارنده باتری، شارژر هوشمند باتری برای باتری های سرب اسیدی خودرو، AGM، ژل، SLA، STD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5