هدفون بلوتوثی تامسون مدل WHP3001BK، Thomson

شناسه محصول: WHP3001BK

ضمانت و اصالت کالا

محصول توسط کارشناسان تست شده است.

3.470.000تومان

5 عدد در انبار

5 عدد در انبار

  • موجود در فروشگاه کوردان مارکت
  • مشاهده حضوری
  • تحویل به دفاتر پستی (پست، تیپاکس و...)
  • یک روز کاری (ارسال کالا)

روش های پرداخت:  

توضیحات محصول

Thomson Wireless headphones

هدفون بلوتوثی Thomson مدل WHP3001BK

 مجهز به آخرین فناوری بلوتوث 4.2 است. چیپست پیشرفته بلوتوث CSR 8635 انتقال سریعتر و تأخیر کمتر را به شما ارائه می دهد. با دارا بودن برد بی سیم تا 100 متر در فضای آزاد و 30 متر درفضای بسته، از تماس های تلفنی و موسیقی بی وقفه لذت ببرید. 

Thomson Whireless Headphones

با iPhone، iPad، Samsung Galaxy Series، Sony Xpiria، Google Nexus، تلفن‌های Android، تبلت‌ها و غیره کاملا سازگار است. سبک و ضد عرق است. طراحی منحصر به فرد این محصول موجب شده کابل های مزاحم حذف شوند تا هنگام، دویدن، دوچرخه سواری یا تمرین گره نخورند. طراحی ارگونومیک این هدفون، تناسب کامل را تضمین می کند. بنابراین هدفون هرگز از گوش شما نمی افتد حتی وقتی می دوید یا می پرید.

شرکتThomson

 کاملاً ضد تعریق و برای راحتی عالی طراحی شده است. مجهز به تکنولوژی Hi-Fi Stereo است به گونه ای که هدست صدای استریوی شفافی را با کیفیت استریو Hi-Fi ارائه می دهد. برای موسیقی متن، کتاب های صوتی و موسیقی آرامش بخش عالی کار می کند. از شر نویز و کابل ها خلاص می شوید و از ناب ترین موسیقی لذت ببرید. باتری لیتیوم پلیمری جدید و بهبود یافته امکان لذت بردن مداوم از موسیقی تا 8 ساعت موسیقی یا 10 ساعت مکالمه با مدت زمان شارژ کوتاه تنها 1.5 ساعت را فراهم می کند. ایده آل برای چمن زنی باغبانی، ورزش، آهسته دویدن، تناسب اندام و موارد دیگر است. از موسیقی خود در تمام روز در حال حرکت لذت ببرید.

ویژگی ها

برند

Thomson

مدل

WHP3001BK

اقلام همراه هدفون

دفترچه راهنما، پایه شارژ، کابل

نوع گوشی

دو گوشی

عمر باتری هدفون در حالت مکالمه

۱۰ ساعت

ظرفیتعمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی

۸ ساعت

رنگزمان موردنیاز برای شارژ هدفون

۱.۵ ساعت

سایر مشخصات

مجهز به آخرین فناوری بلوتوث ۴.۲ – دارای چیپست پیشرفته بلوتوث CSR ۸۶۳۵ برای انتقال سریعتر و تأخیر کمتر – برد بی سیم تا ۱۰۰ متر در فضای آزاد و ۳۰ متر درفضای بسته –سازگار با iPhone، iPad، Samsung Galaxy Series، Sony Xpiria، Google Nexus، تلفن‌های Android، تبلت‌ها و غیره – سبک و ضد عرق – کاملاً ضد تعریق – مجهز به تکنولوژی Hi-Fi Stereo – با یکبار شارژ قابل استقاده ۸ ساعت موسیقی یا ۱۰ ساعت مکالمه با مدت زمان شارژ کوتاه تنها ۱.۵ ساعت را – ایده آل برای چمن زنی باغبانی، ورزش، آهسته دویدن، تناسب اندام

نوع اتصال

بلوتوث
بی‌سیم

رابط‌ها

Bluetooth

مناسب برای

آقایان و بانوان

رنگ

مشکی

Customer Reviews

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی تامسون مدل WHP3001BK، Thomson”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5