شارژر پنل خورشیدی سواری Swarey مدل BS-030

شناسه محصول: BS-030

ضمانت و اصالت کالا

محصول توسط کارشناسان تست شده است.

3.770.000تومان

ناموجود

  • موجود در فروشگاه کوردان مارکت
  • مشاهده حضوری
  • تحویل به دفاتر پستی (پست، تیپاکس و...)
  • یک روز کاری (ارسال کالا)

روش های پرداخت:  

توضیحات محصول

شارژر پنل خورشیدی سواری Swarey مدل BS-030

پردازش لمینت به جای پارچه دوخته شده به آن اجازه می دهد تا 60٪ نازک تر و سبک تر از آداپتورهای برق خورشیدی PET باشد. علاوه بر این، تراکم بالای سطح باعث می شود که به سادگی با آب باران شسته شود.
** توجه: جعبه اتصال ضد آب نیست، لطفاً آن را خشک نگه دارید.

Swarey 30W Solar Panel Charger BS-030

 

1. اگرچه پنل های خورشیدی SWAREY از مواد جدید ETFE استفاده می کنند و راندمان تبدیل بالاتری دارند، ما استفاده از آنها را در داخل خانه از طریق پنجره های شیشه ای توصیه نمی کنیم.

هنگامی که خورشید از شیشه عبور می کند، راندمان شارژ بدتر می شود. به منظور بهبود راندمان شارژ، لطفاً از آن در یک روز آفتابی در فضای باز استفاده کنید و زاویه را به موقع تنظیم کنید.


2. نشانگر LED روی جعبه کنترل فقط نشان می دهد که تولید فعلی وجود دارد، نه اینکه به حداکثر توان تبدیل رسیده است، لطفاً برای دستیابی به حداکثر راندمان تبدیل به اعلان قبلی مراجعه کنید.

در مورد این مورد
【بازده تبدیل خورشیدی بالا】- 23% راندمان تبدیل خورشیدی بالا، خروجی با راندمان بالا. در مقایسه با پوشش سنتی PET، شارژر خورشیدی SWAREY 30W از پوشش ETFE استفاده می کند که بازتاب نور را کاهش می دهد، عبور نور تا 95٪ است.


【مواد ETFE ضد آب】- پنل خورشیدی تاشو با مواد ETFE پوشیده شده است که عملکرد ضد آب خوبی دارد و در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت می کند. به طور معمول، شارژر برق خورشیدی می تواند بیش از 10 سال دوام بیاورد.


【اندازه کوچک و وزن سبک】-پنل خورشیدی قابل حمل ما از فناوری چند لایه برای جایگزینی پارچه دوخته شده استفاده می کند که به آن اجازه می دهد 60% نازکتر از سایرین باشد. اکنون اندازه تا شده 11.42 * 7.28 اینچ است، اما فقط 688 گرم وزن دارد.


【شارژ سریع】-نیروی خورشیدی ضد آب یک شارژر سریع QC 3.0 و یک شارژر 5V/2.4A ارائه می دهد. توجه: جعبه اتصال ضد آب نیست، لطفا آن را خشک نگه دارید.


【سازگاری گسترده】-شارژر تلفن خورشیدی ما دستگاه شما را شناسایی می‌کند و سریع‌ترین سرعت شارژ ممکن را ارائه می‌دهد. برای همه دستگاه‌هایی با توان 30 وات - گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، پاوربانک‌ها و چراغ‌های قابل شارژ مناسب است.

 

شرکت Swarey سواری

Swarey یک شرکت خورشیدی است که بیش از 10 سال است که در تجارت است. آنها خارج از کالیفرنیا هستند و بیش از 1000 سیستم را نصب کرده اند. Swarey خدمات نصب خورشیدی مسکونی و تجاری را ارائه می دهد. آنها علاوه بر نصب، خدمات نگهداری و تعمیر سیستم را نیز ارائه می دهند.

سطح فرورفته زرد یا پوسیده نمی شود، اما نور خورشید بیشتری را جذب می کند و به شفافیت 95 درصدی می رسد - که اجازه می دهد نرخ تبدیل خورشیدی 5 درصد بیشتر از سطوح سنتی باشد!
مناسب برای علاقه مندان به فضای باز

مواد بسیار پایدار می تواند بیش از 10 سال دوام بیاورد و در عین حال شفافیت یکسانی را حفظ کند. ETFE در واقع 100٪ قابل بازیافت است، حتی تولید آن عاری از حلال های شیمیایی یا فرآورده های نفتی است که به لایه اوزون آسیب می رساند.
** اقدامات احتیاطی برای استفاده:

ویژگی ها

برند

SWAREY

مدل

BS-030

توان

30 وات

وزن خالص

850 گرم یا 650 گرم

نوع

پنل خورشیدی، باتری خورشیدی (پنل خورشیدی)

محتویات:

پنل خورشیدی BS-030 از 4 بخش، کارابین (4 عدد)، دستورالعمل، بسته بندی

اندازه گسترش یافته

74 * 49 سانتی متر / 29.13 * 19.29 اینچ

اندازه تا شده

29 * 18.5 سانتی متر / 11.42 * 7.28 اینچ

خروجی

USB-QC3.0: 5V/3A; 9V/2A; 12V/1.5A (18W MAX)

درجه

IP67 (به جز جعبه اتصال)

سیلیکون تک کریستالی

نوع سلولی (ETFE)

نوع رابط

USB

رنگ

خاکستری

دستگاه های قابل شارژ

گوشی های هوشمند، تبلت ها، دوربین ها، پاور بانک و غیره.

سلول خورشیدی

تک کریستالی

Customer Reviews

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر پنل خورشیدی سواری Swarey مدل BS-030”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5